Inkább a szabadban az igazi terep hangulatú pályán játszanál? Akkor ez neked való. Győrben a püspökerdőben biztosítunk lehetőséget számodra, hogy igazi dzsungel harcos módjára nyerjétek  meg a játékot.  

Ajándékozz élményt! Nálunk  tudsz tartani csapatépítőt, születésnapi bulit, vagy legénybúcsút is. Ha a helyszín már megvan, az sem gond, mi kitelepülést is vállalunk!

 

Alapdíj:  2500 Ft/fő (péntektől vasárnapig és ünnepnapokon)
Kedvezményes ár: 2000 Ft/fő (hétfőtől - csütörtökig) vagy Diákkedvezmény:  500 Ft/fő
Az árak magában foglalják a felszerelést és pályabérlést, továbbá a korlátlan mennyiségű ásványvíz fogyasztást. A játékról nagy felbontású fényképek készülnek.
Festékgolyó: 10 Ft / db

Kedvezmények - Kedvezmény összevonás: A hétköznapi kedvezmény a "Kaptár" nevű pályánkra nem vonatkozik..

Szervezőnek: Az alapdíjat elengedjük! Minden további szervezésnél + 200 festékgolyó ajándék.

Diákoknak: 500 Ft kedvezményt adunk az alapdíjból.

Születésnaposnak: Az alapdíjat teljesen elengedjük (plusz - mínusz 8 nap eltérés lehet)

Saját felszereléssel rendelkezőknek: az alapdíjat teljesen elengedjük!

Az árak szemléltető jellegűek, az árak módosításának jogát fenntartjuk.

 

Fontos információk a játékhoz

Tippmann 98 costum:

Félautomata:

  • Egy pontos, straparightbíró és megbízható marker. 
  • Másodpercenként átlagosan 1-3 golyó kilövésére képes gyorsabb ujjakkal rendelkezőknél akár 6-ra is nőhet:) Félautomata, egy ravasz húzásra egy golyó

Automata:

  • Másodpercenként 10-15 golyó kilövésére képes
  • A ravasz felengedéséig folyamatosan tüzel

Sniper:

  • Egy 16"-os csővel a célzás lényegesen pontosabbá válik,
  • a hosszú cső megvezeti a golyókat és ezzel használója a csatában megfizethetetlen előnyre tesz szert.

Proto El-Switch védőmaszk:

  • Kényelmes és jól szellőző védőmaszk párásodás-elleni, vagy thermo lencsével.

Ruházat:

  • Két részes négy színnyomásos katonai terepruha. Német és Magyar stílusú. A legkisebbtől a legnagyobb méretig. Hölgyeknek mellvédőt biztosítunk.

Festékgolyó:

  • 0.68 kaliberű vízbázisú ételfesték, szója vagy zselatin burokban.
  • A festék a ruhákból kimosható, környezetbarát és az ember számára teljesen ártalmatlan.

Egyéb felszerelés:

  • Nyakvédő, katonai kesztyű, katonai öv.

Találat:

Könyöktől és térdtől lefele ért lövés nem számít találatnak, ezen kívül minden más testrész annak számít. Ebben az esetben egyik kezet a fej fölé emelve kell jelezni a találatot. A legrövidebb úton el kell hagyni a pálya területét.

A maszk:

A maszk viselése a pályán kötelező, és amíg tart a játék csak az erre kijelölt helyen vehető le (védőháló mögött)

Csőzsák:

A csőzsák használata nullára csökkenti a vétlen találat esélyét. A paintball legalapvetőbb biztonsági eszköze. A játékidőn és játéktéren kívül a használata kötelező.

Dead Man's Talk:

A kiesett játékos nem beszél... nem ad tanácsokat... és nem oszt festékgolyót a még játékban lévő csapattársaknak :)

Manhunt (Embervadászat) 

Egy különleges alakulat négy tagja ellenséges vonalak mögött rekedt. Céljuk, hogy kikerüljék a közeledő járőrcsapatot. Persze, ez koránt sem olyan egyszerű feladat, hiszen az ellenség megérezte a betolakodók jelenlétét. Továbbá az is nehezíti a feladatot hogy, ha felfedezik őket számolniuk kell a többszörös túlerővel. Bár még akkor sincs minden veszve, hiszen a két tüzér fegyvere egyidejűleg másodpercenként 20-30 golyó kilövésére is képes, ami hamar végezhet a nagy létszámú járőrcsapat több tagjával is. Innentől kezdve már csak két esélyük van a biztos halál elkerülésére. Az egyik és egyben a legnehezebb az, hogy megsemmisítsék a létszámfölényben lévő járőröket a két mesterlövész segítségével, kiknek markerük pontossága segíthet a már jól felkészült járőrök kiiktatásában. De ez a hadművelet a csapat teljesen megsemmisüléséhez vezethet. A másik lehetőség pedig az, hogy kihúzzák míg a járőrök felsőbb utasításra el nem hagyják a területet (vagyis a szimuláció ideje véget nem ér).

Röviden + mi a cél:

4 játékos elbújik az erdőben (2 automata, 2 sniper) a többi 2 perc után keresni kezdi őket (12-16 fő, félautomatákkal), ha lejár az idő a négyfős csapat nyer.

Capture the flag (Zászlórablás):

A két sereg már napok óta étel és ital nélkül egymással szembe halad az erdőben vállukon hordva a nemzetük zászlaját. Miután megpihennek és letáboroznak tudomást szereznek egymás jelenlétéről (ezzel kezdetét veszi a játék). A két sereg vezére rájön: ahhoz, hogy megnyerjék a csatát, vissza kell hozni a sereg harci kedvét és erre nincs is jobb mód mint az ellenség véres zászlaját meglobogtatni a saját bázisukon. De a harci kedvet semmi sem ronthatná jobban mint az a tény, hogy eltűnt a saját nemzetük zászlaja...

Röviden:

Az nyer, aki mindkét zászlót a bázisára viszi, mielőtt lejár a játékidő.

Defend the Base (Bázisvédés)

A feladat nagyon egyszerűnek hangzott a mélységi felderítők számára. Felkutatni az ellenség bázisát, majd bemérni a célpontot a távolsági lézerrel és továbbítani az adatokat a légierőnek. Az erre kapott műszer természetesen elromlott. A csapat valamely tagjának be kell jutnia a bázisba, mert onnan kell továbbítani a jelet, hogy a légierő megkapja a megfelelő koordinátákat. Nagy vérfürdőre lehet számítani mire egy katona is bejut élve az ellenség bázisára, de valakinek ezt a munkát is el kell végeznie...

Röviden:

Az egyik csapatnak meg kell védeni a bázist a másiknak be kell jutnia vagy meg kell semmisíteni a bent lévő csapatot.

Ammo Rush (Lőszerfutam)

A fák lombjai között látszik, hogy a harctér felett egy katonai gép suhan el és kidob egy lőszeres ládát... Na de kinek? Gondolják a katonák, hiszen a láda a két fél között ért földet. Mind két fél számára jól jönne ez a kis utánpótlás, és az is ha ezt a sok muníciót nem az ellenség szerzi meg. Ezért tűzharcba is keverednek és az egyre fogyó lőszer hatására a láda már-már életfontosságúvá válik.

Röviden:

- A pálya közepén található ládát el kell hozni a saját bázisra. A játékot kétféle módon lehet játszani:

- Üres ládával.

- A ládába mindkét csapat belerak x számú lőszert (pl: mindenki 25 darabot) és azé a csapaté lesz aki ezt vissza tudja vinni a bázisra.