Inkább a szabadban az igazi terep hangulatú pályán játszanál? Akkor ez neked való. Győrben a püspökerdőben biztosítunk lehetőséget számodra, hogy igazi dzsungel harcos módjára nyerjétek meg a játékot.
Ajándékozz élményt! Nálunk tudsz tartani csapatépítőt, születésnapi bulit, vagy legénybúcsút is. Ha a helyszín már megvan, az sem gond, mi kitelepülést is vállalunk!
Alapdíj: 2500 Ft/fő (péntektől vasárnapig és ünnepnapokon)
Kedvezményes ár: 2000 Ft/fő (hétfőtől - csütörtökig) vagy Diákkedvezmény: 500 Ft/fő
Az árak magában foglalják a felszerelést és pályabérlést, továbbá a korlátlan mennyiségű ásványvíz fogyasztást. A játékról nagy felbontású fényképek készülnek.
Festékgolyó: 10 Ft / db
Kedvezmények - Kedvezmény összevonás: A hétköznapi kedvezmény a "Kaptár" nevű pályánkra nem vonatkozik..
Szervezőnek: Az alapdíjat elengedjük! Minden további szervezésnél + 200 festékgolyó ajándék.
Diákoknak: 500 Ft kedvezményt adunk az alapdíjból.
Születésnaposnak: Az alapdíjat teljesen elengedjük (plusz - mínusz 8 nap eltérés lehet)
Saját felszereléssel rendelkezőknek: az alapdíjat teljesen elengedjük!
Az árak szemléltető jellegűek, az árak módosításának jogát fenntartjuk.
Fontos információk a játékhoz
Tippmann 98 costum:
Félautomata:
- Egy pontos, strapabíró és megbízható marker.
- Másodpercenként átlagosan 1-3 golyó kilövésére képes gyorsabb ujjakkal rendelkezőknél akár 6-ra is nőhet:) Félautomata, egy ravasz húzásra egy golyó
Automata:
- Másodpercenként 10-15 golyó kilövésére képes
- A ravasz felengedéséig folyamatosan tüzel
Sniper:
- Egy 16"-os csővel a célzás lényegesen pontosabbá válik,
- a hosszú cső megvezeti a golyókat és ezzel használója a csatában megfizethetetlen előnyre tesz szert.
Proto El-Switch védőmaszk:
- Kényelmes és jól szellőző védőmaszk párásodás-elleni, vagy thermo lencsével.
Ruházat:
- Két részes négy színnyomásos katonai terepruha. Német és Magyar stílusú. A legkisebbtől a legnagyobb méretig. Hölgyeknek mellvédőt biztosítunk.
Festékgolyó:
- 0.68 kaliberű vízbázisú ételfesték, szója vagy zselatin burokban.
- A festék a ruhákból kimosható, környezetbarát és az ember számára teljesen ártalmatlan.
Egyéb felszerelés:
- Nyakvédő, katonai kesztyű, katonai öv.
Találat:
Könyöktől és térdtől lefele ért lövés nem számít találatnak, ezen kívül minden más testrész annak számít. Ebben az esetben egyik kezet a fej fölé emelve kell jelezni a találatot. A legrövidebb úton el kell hagyni a pálya területét.
A maszk:
A maszk viselése a pályán kötelező, és amíg tart a játék csak az erre kijelölt helyen vehető le (védőháló mögött)
Csőzsák:
A csőzsák használata nullára csökkenti a vétlen találat esélyét. A paintball legalapvetőbb biztonsági eszköze. A játékidőn és játéktéren kívül a használata kötelező.
Dead Man's Talk:
A kiesett játékos nem beszél... nem ad tanácsokat... és nem oszt festékgolyót a még játékban lévő csapattársaknak :)
Manhunt (Embervadászat)
Egy különleges alakulat négy tagja ellenséges vonalak mögött rekedt. Céljuk, hogy kikerüljék a közeledő járőrcsapatot. Persze, ez koránt sem olyan egyszerű feladat, hiszen az ellenség megérezte a betolakodók jelenlétét. Továbbá az is nehezíti a feladatot hogy, ha felfedezik őket számolniuk kell a többszörös túlerővel. Bár még akkor sincs minden veszve, hiszen a két tüzér fegyvere egyidejűleg másodpercenként 20-30 golyó kilövésére is képes, ami hamar végezhet a nagy létszámú járőrcsapat több tagjával is. Innentől kezdve már csak két esélyük van a biztos halál elkerülésére. Az egyik és egyben a legnehezebb az, hogy megsemmisítsék a létszámfölényben lévő járőröket a két mesterlövész segítségével, kiknek markerük pontossága segíthet a már jól felkészült járőrök kiiktatásában. De ez a hadművelet a csapat teljesen megsemmisüléséhez vezethet. A másik lehetőség pedig az, hogy kihúzzák míg a járőrök felsőbb utasításra el nem hagyják a területet (vagyis a szimuláció ideje véget nem ér).
Röviden + mi a cél:
4 játékos elbújik az erdőben (2 automata, 2 sniper) a többi 2 perc után keresni kezdi őket (12-16 fő, félautomatákkal), ha lejár az idő a négyfős csapat nyer.
Capture the flag (Zászlórablás):
A két sereg már napok óta étel és ital nélkül egymással szembe halad az erdőben vállukon hordva a nemzetük zászlaját. Miután megpihennek és letáboroznak tudomást szereznek egymás jelenlétéről (ezzel kezdetét veszi a játék). A két sereg vezére rájön: ahhoz, hogy megnyerjék a csatát, vissza kell hozni a sereg harci kedvét és erre nincs is jobb mód mint az ellenség véres zászlaját meglobogtatni a saját bázisukon. De a harci kedvet semmi sem ronthatná jobban mint az a tény, hogy eltűnt a saját nemzetük zászlaja...
Röviden:
Az nyer, aki mindkét zászlót a bázisára viszi, mielőtt lejár a játékidő.
Defend the Base (Bázisvédés)
A feladat nagyon egyszerűnek hangzott a mélységi felderítők számára. Felkutatni az ellenség bázisát, majd bemérni a célpontot a távolsági lézerrel és továbbítani az adatokat a légierőnek. Az erre kapott műszer természetesen elromlott. A csapat valamely tagjának be kell jutnia a bázisba, mert onnan kell továbbítani a jelet, hogy a légierő megkapja a megfelelő koordinátákat. Nagy vérfürdőre lehet számítani mire egy katona is bejut élve az ellenség bázisára, de valakinek ezt a munkát is el kell végeznie...
Röviden:
Az egyik csapatnak meg kell védeni a bázist a másiknak be kell jutnia vagy meg kell semmisíteni a bent lévő csapatot.
Ammo Rush (Lőszerfutam)
A fák lombjai között látszik, hogy a harctér felett egy katonai gép suhan el és kidob egy lőszeres ládát... Na de kinek? Gondolják a katonák, hiszen a láda a két fél között ért földet. Mind két fél számára jól jönne ez a kis utánpótlás, és az is ha ezt a sok muníciót nem az ellenség szerzi meg. Ezért tűzharcba is keverednek és az egyre fogyó lőszer hatására a láda már-már életfontosságúvá válik.
Röviden:
- A pálya közepén található ládát el kell hozni a saját bázisra. A játékot kétféle módon lehet játszani:
- Üres ládával.
- A ládába mindkét csapat belerak x számú lőszert (pl: mindenki 25 darabot) és azé a csapaté lesz aki ezt vissza tudja vinni a bázisra.